SUPER FJORTIZZ - My Life My Rules

Alla inlägg under oktober 2013

Av super fjortizz - 26 oktober 2013 00:08

En helt vanlig fredagskväll. Jag ligger i soffan och kollar på alla mina serier och helt från ingenstans börjar jag tänka på denna bloggen. Bara sådär? Jag kände att jag var tvungen att gå in. Helt sjukt att vissa faktiskt går in daglign fortfarande och kollar, även om jag inte bloggar längre. Visst jag slänger in ett inlägg då och då men jag har ny blogg som jag är aktiv på och så. 


På dessa åren har jag ändrats så jävla mycket. När jag tänker på det tycker jag det inte men sen när jag går in å bloggen asså, herregud. Jag har ändrats både på utsidan och insidan. Fucking sick hörröni. 


När jag läser vissa inlägg kommer så sjukt många flashbacks och skit, så många minnen asså. Ska jag vara ärlig saknar jag den tiden fast jag har det super bra just nu. Jag har precis börjat på en ny skola. I en musikklass. Trivs så himla bra och alla är goa och så, den skolan jag går på nu finns det minst mobbing på i hela min kommun så thumbs up guys! Självklart saknar jag alla från min gamla men den nya är verkligen jättebra. 


2010

 


2011

 


2012


2013, Januari

  


2013, Nu

   


Visst har jag ändrats? Hihi puss på er sålänge! Vem vet kanske skriver nåt inlägg snart igen! You'll never know <3

Tidigare månad - Senare månad

KONY 2012

Translate the blog here!

Om meejj!


Hejj hejj, This is my blogg (om du inte redan visste det). Jag spelar ett spel som heter Moviestar Planet där jag heter super fjortizz. Det ee därför min blogg heter de. Mitt liv ee rätt så komplicerat men som tur va har jag min bästa vän Kristine med mig

Undrar du något?

13 besvarade frågor

Omröstning häär!

Joseph Kony, den lilla hemska saken, vill ni att han bara ska försvinna?
 Jaaa! OFC :(
 Ursäkta mejj men vem faan ee de?
 Nej, jag tkr han gör ett bra jobb!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Kategorier

KONY 2012

http://www.youtube.com/watch?v=Y4MnpzG5Sqc

Ovido - Quiz & Flashcards